Ny vecka nya utmaningar!

I dag, måndag ska jag iväg igen! Det är sjukt hur den här månaden har sett ut... Jag har varit hemma i 24 timmar och nu ska jag iväg igen. Det är den här veckan som det gäller! Jag ska köra upp för MC på onsdag och jag är JÄTTENERVÖS!

Egentligen ska jag ha barnen denna vecka, men eftersom det var denna uppkörningstid jag fick, så har jag försökt lösa det ändå. Mr Stoneface ställer upp idag. (Jag ska ta barnen den lördagen som han springer Stockholm marathon i stället) och morsan kommer upp på tisdag. Jag kommer hem på onsdag eftermiddag med förhoppningsvis ett MC.kort i handen.

Just nu sitter jag på jobbet och är ganska stressad. Jag vill jobba undan så mycket som möjligt innan jag drar till Falun och MC-skolan efter lunch. Som tur är är chefen på resa denna vecka så det är ganska lugnt. Men det tar på krafterna att vecka efter vecka göra 5 dagars jobb på 2-3 dagar!

U var också nervös i morse. Han har första dagen på sitt nya jobb idag. Han som har jobbat på samma ställe nästan 20 år! Vilket mod det har krävts av honom att göra detta! Jag är så stolt över honom!

Allt känns just nu bra mellan oss. Vi pratar bättre nu och tar mer i varandra även om vi fortfarande inte har sex. Men det gör ingenting. Jag känner inte särskilt stort behov av det just nu, när det är så mycket i görningen. Det känns också bra att veta att vår relation inte är avhängigt av sex. 

Nää nu måste jag jobba vidare!




Kommentarer
Postat av: Doc

GRATTIS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback