Går igenom nån sorts process....

Just nu går jag igenom något konstigt. Och det har för en gångs skull ingenting med U att göra. Det är bara JAG. I mig själv....

Jag mår väl egentligen inte så dåligt. Jag menar...jag känner ingen direkt ångest eller smärta....Men det är något konstigt ändå.

Äter massor med godis och choklad nu igen. Jag som varit utan socker i ett par månader trycker nu i mig minst en chokladkaka om dagen.... I förrgår köpte jag en dosa snus. Jag som varit snusfri sedan semestern.

Det är konstigt. Jag drömmer om o tänker, fantiserar mycket om sex också. Har sex med mig själv flera gånger om dagen.

Tänker en del på alkohol också, men har inget direkt sug. Jag bara ser och konstaterar mitt förfall i allt.

Jag är slö. Orkar inget, sover till sent på dagarna. Jag får förhandla med mig själv i precis ALLT jag gör. Ingenting kommer just nu självmant utan jag får muta mig själv till meditation, att ringa en vän, att ta en promenad.

Jag hoppas att det bara är en tillfällig svacka som går över av sig självt. I morgon lämnar jag över barnen till deras pappa. Då ska jag äntligen åka iväg på AA-möte och det brukar hjälpa!

Mitt i allt detta så har faktiskt U varit en riktig vän. Jag har vågat anförtro mig om mitt mående till honom och han har stått kvar utan att ta på sig skuld för hur jag mår som han ibland gjorde förr.

Ja suck....Det är bara att hålla ut.....Kram på er alla!




Kommentarer
Postat av: Jan-Erik

Lästips: Misären är valfri - se http://aaintoaction.se/anslagstavla.html
Kram
Jan-Erik, Borås

Postat av: Micke

Skoj o se dig här igen i alla fall!!
kram

2008-01-07 @ 15:24:57
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback