Mammografi...hmmm

Joodå jag överlevde mammografin!

Det var en mycket myndig och gedigen kvinna där som förklarade alltihopa. Sen grabbade hon bara tag i ett bröst. Fatta!!
Hon bara tog tag i ett av mina bröst, som om det var en arm eller vad som helst! Sjukt!
Sen drog och tryckte hon ihop alltihop som om det var en klump pizzadeg!

Och GISSA vad röntgenmaskinen hette? Jo det var en MAMMOMAT! Fatta! Ha ha ha ha....Mammomat!

Så nu är mina bröst fotade inuti också! 2 bilder på vardera! Jag var rätt stolt när jag gick ut därifrån. Tänk vad vi kvinnor får vara med om ;-) 



Kommentarer
Postat av: coz

Tänkte kommentera,men det går ju inte.
Ha det bra!
coz

Postat av: Micke

ja, usch, frugan gillar inte heller det där, men det är ju bra att det finns!!
Kram

2007-09-12 @ 11:53:00
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: leopardia

ajajaj, jag bävar inför den dagen. fast iofs nu kör de ju med ultraljud på vissa sjukhus..

2007-09-22 @ 20:29:53
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback