Bråttom bråttom bråttom....

Men jag hinner nog skriva några rader här i alla fall.....

Jag är nervös.... Ska på mammografi för första gången i mitt liv...(nackdelen med att fylla 40!!) Idag kl 16:00. Usch. Fick höra att de pressar ihop brösten mellan två plattor i en sk. helvetesmaskin ( uttryck från kvinnlig bekant...)..Aj aj aj...

Jag håller också på o läser MC teori så mycket jag bara hinner. Chefen är borta idag o imorgon så jag passar på. Skrivning på fredag. Visste ni att gränsen för tung MC går vid en slagvolym över 125 cm3 eller en motoreffekt som överstiger 11kW???

U ringer flera gånger om dan. Bara öser över mig kärlek. Jag vandrar lätt på rosa moln fast jag har så fullbokat...

Vi hörs!               ps) Hur kan jag må så in i baljan BRA? Helt fucking unbelivable......  :-0)

La la la laaaa, Tjo faderittan hej svejs!!!


 

Kommentarer
Postat av: Micke

Gott o höra att du mår bra!!
Kram

Postat av: Garp

Jag visste det trots att jag bara har b-körkort. Men som 40-åring (och snart två till) är ju även jag sugen på mc...
; )

2007-09-11 @ 22:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback