Fan fan fan...

Jag blir GALEN! Jag är så grinig så jag knappt står ut med mig själv! Fy Fabian!

Pratade med U nyss i korridoren. Vi jobbar ju på samma företag, så om jag ska till förrådet så brukar jag ringa och fråga om inte han också har nåt ärende dit så vi kan ses lite.

Då säger han att den här tjejen, Mimmi, från buggkursen har ringt honom. Hon ville ev. inte åka o dansa på just det ställe jag o U skulle åka till på lördag. Och då menar U att de andra på kursen säkert inte åker dit heller. Alla av dem vill dricka och ingen vill köra!

Eller så vill de att U ska skjutsa dit dem. De vet ju att han är nykter alkoholist och kan vara fyllechaffis.

Ja gör som du vill sa jag. Jag tänker i alla fall åka dit vi först bestämde, för Kindbergs spelar där och jag tycker dom är bra. Jag vägrar byta ställe bara för att de andra MÅSTE dricka och inte kan ta sig dit!

"Men du gillar ju att dansa med Mimmi, och Annmari som buggar så bra", sa jag spydigt.

" Jaa vi får se hur JAG gör.." säger han då!!!!
" Annmari är ju kul att bugga med"..........

"Ja JAG kan inte mäta mig med både Mimmi och Annmari" sa jag ännu mer spydigt...
"Gör som du vill", sa jag, "men jag åker på Kindbergs i alla fall",  sa jag o sen gick jag kokande av ilska därifrån!

Hur FAN kan han vara så JÄVLA otaktisk och okänslig????

Nu SKITER jag i honom! Jag tänker försöka hitta nån som VILL vara med mig, som VILL dans med mig, som VILL leva o bo ihop med mig. Jag är så jävla trött på att lirka och vara så förstående hela tiden. Nu får det banne mig vara nog!!!



Kommentarer
Postat av: Garp

de ju f-n så tråkigt men jag tycker faktiskt att du gör rätt. det är jobbigt att lirka som du säger, att vara förstående, aldrig veta hur han/hon reagerar, mötas av okänslighet. tycker du är värd nån bättre än så.
hur du än gör - jag håller på dej!

Postat av: Lillamej

Tack Garp...
Skönt att ha någon på sin sida även om det bara är i den virtuella världen...
Kram!

2007-11-02 @ 08:31:15
Postat av: Ankan

Neej.... är det en upprepning av tidigare problem mellan er eller är detta en "ny" variant? Kämpa på, du är så bra - du ordnar det. Prata, älta, skriv och skrik. Men ta inte ut det på U utan försök bearbeta detta inom dig. Om du kan..... KRAAAAM

2007-11-02 @ 11:18:29
URL: http://ettbultandehjarta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback