Köpa en 3:a?

Jag och barnen var o tittade på en fin 3:a i går kväll. Jag var rädd att barnen skulle tycka att det blir trångt att flytta in i en 3:a från vårt stora hus. Men icke. Båda två var nöjda med "sina" rum.

Jag kommer att sova i vardagsrummet i så fall. Grabben får hela övervåningen för sig själv (samt TV:n). Jag har inget behov av TV för jag tittar så sällan.

Ytterligare ett plus med den där lägenheten var att det fanns ett stort utomhusförråd, som en liten lada, som hörde till. Där kan jag ju ha min nya motorcykel ju!!! (Som jag har tänkt köpa till våren!)

Så summa sumarum var att det mesta kändes bra! Det enda som liksom ändå grumlade känslan var att jag alltid känner mig så ensam i sådana situationer. Så har det känts livet igenom för mig. Så fort det är stora beslut på gång i mitt liv SÅ ÄR JAG ENSAM.

Nu måste jag vänja mig vid, och t om välkomna den känslan. Allt är okej. Jag har mig själv OCH min högre kraft och mina barn. Det måste räcka just nu....




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet precis hur den känslan är.... kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback