Hon ringde mej!

Jaa nu här på förmiddagen så ringer hon, hon som behövde stöd och sponsorskap. Hon som bara hade varit nykter några dagar.

Vilken härlig människa! Motiverad! Trött på sprithelvetet! Villig att prova en ny väg denna gång.

Jag tyckte vi fick direktkontakt. Jag sa att hon fick ringa när hon ville. Om hon skulle känna sig instabil eller svajjig eller helt enkelt inte litade på sig själv.

Det är UNDERBART att få känna sig behövd! Jag har väl haft dåligt samvete för all uppmärksamhet JAG behövde när U hade dumpat mig. Jag bara grinade jämt och ringde alla möjliga kvinnor och tog upp tid och var till besvär. Men då svor jag på att NÄR jag fick chansen att ge tillbaka allt det fina jag hade fått så skulle jag ta den! 

Och här är hon! Vi ska ses nästa vecka så kan hon få berätta sin historia för mig, och jag vill veta vad hon har för förväntningar på mej som sponsor också.

La la la laaaa....Nää nu ska jag lalla iväg till eftervården! Hela mitt hjärta sjunger! La la laaaaa!



Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh vad jag ler åt ditt sprittande "lalalalaaa" ... fast jag är jättetrött och lite ledsen ikväll. Oxå glad och förvånad att jag numera kan bli glad för någon annans skull, till och med för en okänd bloggvän. Det orkade jag verkligen inte för några månader sedan. Lalala-kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback