Dags att fylla på med tillfrisknande igen!

Den här helgen åker jag också bort, precis som förra. Idag är det 1-dags konvent ute i Vaxholm. Vi är ett gäng tjejer från min kvinnogrupp som ska dit, men såklart det finns män där också (men inga som jag ska titta på - tro mej!)

Sen ska vi övernatta i en stuga på Vaxholms camping. På söndagen åker vi vidare till Möja. Där är det en sinnesro-gudstjänst kl 13:00 med prästen Lars-Åke Lundberg. Det var han som en gång i tiden var med och drog igång idéen med sinnesro-gudstjänster i Stockholm. Så han är lite "kändis" i våra kretsar!

Så nu hoppas jag på sol och intressanta möten med givande människor både idag och i morgon. Jag ska tänka på MIG och inte på vare sig Murre eller U. Skööönt!

Vi ses på söndag! Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback