Pulsen slog i taket idag!

Ja idag var det hög puls. Inte under arbetsdagen, den var lika trist och seg som vanligt, utan när jag skulle hem. Jag skulle precis kliva in i bilen när jag i ögonvrån ser en svart bil komma körande. Jag såg direkt att det måste vara U. Shit vad kroppen reagerade! Jag blev så rädd!

Men han bara log och vinkade....? Såg inte alls ut som om han ville mörda någon utan helt som vanligt! Jag försökte också le och höjde handen till en lam vinkning jag med. Fan va paff jag blev? Vad har hänt? Är det något nytt drama han har tänkt ut.....?

Hela lördagskvällen på dansen, såg han inte ens åt mitt håll. Såg lika arg och bitter ut som han ju har gjort under de veckor som har gått. Han höll sig undan så till den milda grad att det verkade utstuderat att han aldrig dansade i närheten av mig. Vände alltid sin kvinna åt ett sådant håll så att han skulle ha ryggen åt mitt håll. Måste kräva en del koll på var jag var någonstans....

Men det störde mig inte så jättemycket faktiskt. Jag hade en sådan underbar kväll. Mötte så duktiga buggare att det nästan tog andan ur mig. Jag tror det var Guds sätt att säga; "Kom igen, strunt i U, det finns andra som vill ha kul!"

Så jag är jättenöjd både med lördagskvällen och med mig själv!

Tack och Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback