Hurra för lillamej!

Idag firar jag 3 års nykterhet! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!

Jg kan bara inte FATTA att det har gått tre år!!! Och det blir bara bättre och bättre faktiskt. Egenvärdet bara ökar, jag vågar göra fler o mer saker nykter och jag står ut med mitt känsloliv bättre!

Enda smolket i bägaren var att jag faktiskt trodde i min sjuka dumma lilla skalle att U skulle uppmärksamma min dag på något sätt. Fast nu iefterhand så är det nog bäst så här. Jag hade bara fått upp mina förhoppningar ännu en gång och skulle bara ha blivit sviken och besviken om igen. Nää det var nog enklast att han inte hörde av sig...

Det ringde nämligen från en blomsteraffär när jag var på jobbet. De sa att de hade blommor till mig och ett skrivet kort till det. Jag satt hela eftermiddagen och drömde om vad han hade skrivit på kortet. Helst hade jag ju önskat att han hade skrivit något i stil med:
"Jag älskar dig så otroligt mycket Förlåt för allt som har varit. Kan vi inte starta om från början? Jag älskar dig så! Jag kan inte leva utan dej..bla bla bla..."

Men när jag kom hem så stod det att blommorna var från morsan...suck. Gissa vad hon skrev? Hon skrev följande:
"Oavsett hur mycket jag har skadat dig så älskar jag dig"

Jaha...? Så hur ska jag tolka det? Ska jag vara tcksam för att hon älskar mig TROTS att hon skadat mig? Eller vaddå? Inget grattis på min dag eller något, bara denna offerkofte-text...Fan va jag äcklas av henne ibland.

Så jag drog på mig träningskläderna och stack ut i skogen. Jag orkar inte gråta mera. Bara springa av mig och skrika lite i skogen så ingen hör. För jag ÄR upprörd! Riktigt ARG...På mig själv. För att jag FORTFARANDE tror på den sjuka drömmen på att det någon gång skulle kunna bli han och jag igen. Vill jag bli sårad igen? Varför? Nää det får vara nog nu. Jag måste värna mig själv bättre än så här.

Känns lite bättre nu....Gonatt.



Kommentarer
Postat av: Micke

Stort grattis!!

3 år, inte fel alls!!



Ha de gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback