Tack till alla kvinnor...

Jag vill tacka ALLA mina kvinnor! Jag blir alldeles tårögd när jag tänker på alla de som ställer upp för mig och min nykterhet. Det är en gåva att få vara en del i era liv!

Min sponsor ska ha mycket tack. Hon finns där och lyssnar, tipsar, bollar idéer, läser mina ibland jättelånga mail.

Mina sponsier ger mig fantastiskt mycket i mitt tillfrisknande. Att jag får sätta mig själv åt sidan och bara lyssna och få finnas till där för dem betyder jättemycket. Att jag får se mig själv och mina egna problem genom dem och deras berättelser ger mig en identifikation och en medvetenhet om hur jag håller på....Nyttigt.

Men sen finns det kvinnor runtomkring som bara finns där när jag behöver. Att bara kunna lyfta på luren och veta att jag kommer att få en ärlig och tuff spegling på det som jag tänker säga. Det är ovärderligt! TACK!

Det känns lite bättre idag. Jag behöver min vardag och rutinerna som det för med sig. När andra klagar på att helgerna är slut och att grå-vardagen börjar, så är jag enbart tacksam för att det äntligen är måndag och att jag kommer att få en bättre rutin för min mat, sömn, bön och meditation igen! Och då vet jag att det vänder!

Så nu säger jag Gonatt! Jag behöver min skönhetssömn!



Kommentarer
Postat av: Micke

Styrkekram och en vanlig kram kommer via modemet.
(ser du hur modemet blinkar? det är kramarna)

Postat av: Lillamej

Men TACK Micke! Jag nästan kände hur varma dina kramar va! mmmmm
Kram tebaks från Lillamej

2008-01-08 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback