Usch va ledsen jag är idag...

Det började i går eftermiddag. Jag ville bara gråta hela tiden. När jag hade lämnat av barnen på sina aktiviteter på kvällen så körde jag in på en skogsväg o bara satt o grät en stund. Usch va ynklig jag känner mig.

Jag vet inte riktigt vad det handlar om. Det kan vara en släng av känslomässig baksmälla efter relationsveckan. Relationsveckan var jätte underbar på alla sätt o vis. Tufft känslomässigt naturligtvis med mycket tårar och skratt och gamla sår och minnen från förr. Kanske att det har väckt upp något?

Eller är det det gamla vanliga mellan U och mig som spökar? Han har inte varit hos mig på hela veckan och vill ogärna prata om när vi ska träffas nästa gång. Vi har setts kanske tre gånger den sista månaden och sex har vi inte haft sedan ännu längre tillbaka.

Men varför stör det mig? Jag brukar ju tycka att det är skönt när han åker hem? Att få vara själv brukar jag ju uppskatta? Men nu känner jag bara en stor stor sorg.

U ska göra än det ena än det andra. ALLT är viktigare än att vi ses. Ikväll ska han ut och dansa, fast han vet att jag sitter hemma med barnen.
Han säger aldrig att han längtar eller saknar mig. Det är bara jag som säger sådant. Kanske vår relation till sist håller på o rinna ut i sanden? Vi bor ju så långt borta från varandra.

I morse på telefonen så sa jag:
"Det känns som om jag vill vara med dig mycket mer än du vill vara med mig"
och på det svarar han "Ja".
Då gjorde det så ont så jag sa bara att jag orkar inte prata mer med dig just nu sen la jag på luren.
Det gör så jävla ont så jag blir tokig. Hur många år ska detta ta innan det tar slut????

Jag vet inte hur jag ska orka jobba...Vill bara gråta hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Teddan

Äsch, nykter är skit!

Teddan.blogg.se
Detta ÄR roligt!

Postat av: Micke

Ja, va farao ska jag börja.. nä... kramar om dig istället....

See ya!

2008-04-11 @ 12:02:59
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Sara

Hittade till denna blogg.. kommer antagligen kika in här i fortsättningen... känner igen mig :)

2008-04-13 @ 17:27:06
URL: http://andrasidanlandet.blogspot.com/
Postat av: gemigmodatt.blogg

Jag känner igen mig, jag får själv känslan av att jag bara vill gråta eller sparka på något tex. stenar och kottar. Jag blev lite nyfiken på relationsveckan du varit på, själv har jag varit ett par gånger på en vuxenbarnvecka och det var både tufft och skönt. Där fick jag en syster och vi håller kontakten fortfarande efter åtta år.
KRAM!
Ps komm ihåg att du är en värdefull kvinna som förtjänar kärlek och respekt...

2008-04-13 @ 21:35:00
URL: http://gemigmodatt.blogg.se/
Postat av: Judith

Åh gumman, jag känner så väl igen mig i din förtvivlan just nu. Svårt att säga något tröstande. Vill bara visa att jag är här och läser.

/Kramar om dig

2008-04-14 @ 07:09:43
URL: http://judith45.blogspot.com/
Postat av: Helen

Hej.
Jag kollar runt lite bara o halkade in här.
Jag känner igen mig mycket i dina tankar.
Du behöver växa dig stark i ett förhållande, det är först då du kan börja njuta av det.
Eller du kanske helt enkelt behöver växa dig stark utan ett förhållande.
Det är svårt att kunna lita på nån när man har haft brokig bakgrund.
Oftast är det ens egna tankar som drar ner en.....fast ibland känns det inte som man klarar att bara tänka positivt.
Sänder dig en tanke

2008-04-14 @ 10:33:18
URL: http://www.gussilago.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback