U som i KK.....?

Usch va trist att det har blivit så ytligt mellan U o mej. I princip alla våra telefonsamtal är så där ytliga just nu.

Vi pratar om vilken dans vi ska åka på. Vem som har sagt vad på jobbet. Vad vi har gjort under dagen, och vad vi ska göra sedan...

Ingenting om oss. Ingenting om framtiden. Ingenting om känslor som vi har / inte har för varandra. Idag var det bara "Puss och Hejdå" när vi la på.....

Och jag har heller ingen lust att ALLTID vara den som vill ha mer. Det känns som om jag har givit upp det. Om inte han vill ha mer än så här, så får det vara precis så här.

Men frågan är som vanligt hur länge det dröjer innan jag har ledsnat på att ha detta KK förhållande. Att bara träffas 1-2 gånger i veckan och ha sex. Och däremellan bara vara ytliga vänner...Näää det känns inte attraktivt alls....

Och som vanligt växer detta i min skalle. Och det är därför jag skriver av mig här på bloggen. För att det inte ska bli ett monster i mitt huvud...För just nu kanske det ska vara så här i mitt liv.
Inga krav, inga framtidsplaner. Bara kravlöst sex när andan faller på.... Låter ju inte så illa när jag tänker efter......




Kommentarer
Postat av: Ankan

Vaddå bara sex, ni var ju på bio för några dagar sedan... oxå :) Är du otålig eller är du kanse rädd för att bli sårad igen?
Är lite nyfiken på skillnader/likheter mellan mr Stoneface och U - du kanske har bloggat om det, men jag kommer inte ihåg. Hoppas du har det bra i detta nu. Kram

Postat av: Lillamej

Hej Ankan!
Ja visst gör vi massa kul saker. Ute o dansar, bio o allt det här med motorcyklar också.
Joo jag är nog otålig som vanligt....Vi har ju kul ihop ju....Men jag blir liksom aldrig nöjd.... suck..
Ska skriva om U o Mr Stoneface inom kort för det var en intressant fråga du ställde!
Kram!

2007-09-25 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback