Snyft....vilken vacker film....

Joo då än så länge håller jag mig hemma, ensam. Men jag tog en liten sväng med motorcykeln innan regnet kom. Skönt och vackert. Att få ha mina tankar osorterade i min skalle. Bara se den vackra svenska sommaren med dess alla underbara dofter som flyger förbi.

Jag har rensat ur min garderob. Och stängt av frysen. Tänkte frosta av den. Jag har tänkt på det i flera månader. Det känns skönt att ha kommit till skott. Fick pina i mig den sista glassen innan den smälte bort. Blääk...

Sen satte jag på en film. Bounce med Ben Affleck (fan va han e snygg!!!) och Gwyneth Paltrow. Blev tyvärr påmind om det där med hur mysigt det är. Med förhållanden. Bara att snudda vid en annan levande varelse. Kyssas, att somna nära någon. Han var alkoholist. Gick på möten o så. Det kändes bra. Det känns som om det blir mer okey om även de på film kan råka ut. Att det inte är bara dålig karaktär.
I alla fall så var det en bra film.

Nu ska jag meditera och sen lägga mig i badet. Sen har jag inga fler idéer kvar. Glömde teoriböckerna till MC-kortet på jobbet så jag kan inte läsa dem tyvärr. Får läsa något annat. Stora boken kanske?

Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag börjar oxå alltmer sakna den fysiska kontakten med en älskad person. Det är jobbigt, visst är det!

Postat av: Lillamej

Ja, det är jobbigt. Drömde om olika män i natt. Inget sexuellt. Bara att de strök mig över kinden, eller tog min hand o sånt. Jag tror att jag sörjer... Men jag SKA klara det här!
Kram o Tack!

2007-07-01 @ 10:35:10
Postat av: Dr S

Åååh... du har mc? Nu blir jag svårt avundsjuk. Jag hade mc för ungefär ettusen år sedan. De senaste 7 åren eller så har jag varit jättesugen igen. Men när det blivit ordning på allt.... då jäklar

2007-07-01 @ 10:35:37
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se
Postat av: Lillamej

Hej Doktorn,
Det är egentligen exets, men jag har den i mitt garage och får använda den så mycket jag vill. Sen när jag väl har MC-kortet, så ska jag köpa en egen "glidare"....
Jepp...MC är porten till frihet - För mig!
Kram!

2007-07-01 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback