MC Kort - Jajjamän!

Nu J--vlar ska det bli av! MC-kort alltså! Jag beställde ju teoripaketet för MC-kortet redan före semestern. Gissa om jag har tittat i dem.... Näääeee... Så mycket annat som kom i vägen den här semestern...

Men nu har vår nya personalchef triggat igång mig! (Han som jag övningskörde med i söndags) Han är SÅ PÅ GÅNG när det gäller MC-kort. Han pratar inte om annat! Och det är precis vad jag behöver!

Så nu har vi båda bokat tid för teoriprovet. Jag fick tid den 14:e september, på fredagen, och han skriver på måndagen efter. Så gissa om jag ska råplugga nu! 

Har inte jobbat ett enda dugg ännu idag fast klockan är halv tio. Jag bara surfar runt o letar efter teorifrågor på internet. Skäms lite, men just nu är det inte så mycket att göra, så jag tror inte att jobbet blir så mycket lidande...

Nä nu har jag inte tid att blogga mera, för nu ska jag plugga teori.......;.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback