Full nu igen.....

Jag hade en så hemsk dröm inatt. Jag drack Tequila! Flera glas!

Jag brukar drömma mycket i skeden i livet då det händer omvälvande saker. Tydligen har allt det här med landsmötet och Murre rört om en del i min skalle.

Murre berättade att han i sin ny-nykterhet hade haft en kort relation med en kvinna i gemenskapen som jag kände igen ifrån mina kvinnomöten. Hon har tagit återfall på återfall och är ganska illa därann just nu. Men tydligen blev detta kvar i mitt huvud, för det var hon som hällde upp Tequila i natt.

Hon hällde upp ända till kanten i såna där snapsglas. Jag tog glaset och slog det i bordet, ungefär som jag brukade göra förr med Tequila-knack. Sen svepte jag den botten upp bara. Kvinnan hällde upp en till och jag svepte den med.

Sen minns jag bara att jag tänkte att jag aldrig fick uppleva min 2-års nyktehetsdag och att jag fick en sju-jävla ångest. Sen vaknade jag. Fy fabian vad skönt det var att vakna och komma på att det bara var en dröm!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Det är vanligt med såna drömmar, som du nog vet, det är ditt innersta som bearbetar!
Själv hade jag drömmar om att jag satt med nålar i armvecket som var 15 cm långa o "knuckliga", de dallrade som gele de där nålarna!
När man sen vaknar är man ju bara så glad över att man lämnat det livet bakom sig!!
Kram till dig!

Postat av: Ankan

En sån härlig dag du får antar jag, tacksam över att det bara var en otäck dröm?! Även om känslan sitter i en stund såklart!! Stor kram

2007-08-08 @ 08:04:46
URL: http://ettbultandehjarta.blogspot.com/
Postat av: Lillamej

Huu vilken dröm! Ja usch ja...Hjärnan måtte jobba för högtryck med att bearebeta våra förra liv.... Och det var lustigt att det var just kvinnan som har tagit återfall som hällde upp...
Kram Micke!

2007-08-08 @ 08:05:49
URL: http://jagvilllevanykter.blogg.se/
Postat av: Dr S

Blev orolig när jag läste rubriken. Som sagt, tur att det var en dröm.

2007-08-08 @ 10:42:03
Postat av: Pifflan

Håller tummarna att du orkar hålla dig från alkoholen...min mamma dog av det, och det var ingen vacker död.
kram!

2007-08-08 @ 11:02:45
URL: http://acreaturefromthisworld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback