Tänk va jag kan!

Idag har jag lärt mig mer om min Yamaha Virago. Jag hade bokat en tid hos min lokala motorcykel reparatör, för övrigt samma ställe där jag köpte motorcykeln. Han hade lovat att visa mig hur jag ska göra service på min mc.

Skitkul va det! Jag har i kväll efter jobbet alldeles själv bytt tändstift, oljefilter och olja på hojen! Vi har också skruvat av limpan och kollat hur batteriet satt under den. Självklart gick vi igenom bromsvätskor, alla bromsbelägg, lampor och sådant också. När vi ändå var i farten

Till våren har Johan lovat beställa nya pipor med lite schysst ljud i! Då jävlar får väl grannarna tuppjuck! Men Oj vad jag bryr mig!

Just nu sjunger det i mitt hjärta och allt känns så rätt och bra! I morgon ska jag luncha med min sponsor. Vi ska gå igenom steg 1-3 som jag har gjort  som handlar om min relation med U. Skönt att bit för bit rensa ur det ur mitt system. Jag känner verkligen hur jag dag för dag blir starkare i mitt singelliv! Sen blir det ut på dans på kvällen!

Jippeeee!

Kram o Go natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback