Idag är jag lite starkare

Det börjar bli lite bättre. Sakta, sakta, en dag i taget. Det är knappt så att jag kan lägga märke till det. Men när jag går tillbaka i min dagbok och läser så ser jag att något har förändrats. Kan nästan inte sätta ord på det.

Jag börjar liksom tänka på andra saker. Fokuserar en hel del på nya AA gruppen som vi startat i våran stad. Jag ska handla ljus och myslampa dit och vi har invigningskalas på söndag kväll!

Kvinnoretreaten som jag och väninnan planerar ska snart bli verklighet! Den första som vi håller. Det ska handla mycket om andlighet, kvinnlighet och kreativitet. Om det blir bra kanske vi håller flera!

Det är så många av mina drömmar som sakta håller på att bli besannade. Jag blir så lycklig när jag tänker på det! Jag hoppas bara att jag bättre kan hålla fokus på mig och mitt liv i framtiden och inte tänka på män alls. Jag vill inte vara ledsen mera nu...

Gonatt jorden...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback