Äntligen är U hemma!

Och hur i hela friden ska jag kunna koncentrera mig på att jobba? Så det är lika bra att jag får ur mig allt detta i bloggen nu direkt, så kanske, kanske att jag kan fokusera bättre på jobbet sedan...

Jag var så himla nervös där när jag stod o väntade på flygplatsen. Och när han äntligen kom så kunde jag inte längre hålla tårarna tillbaka. Han är ju så fin.... Vi stod där länge och bara kramades och kände på varandra utan att prata. Jag bara borrade in näsan i hans hals och luktade på honom. Shit vad jag har saknat honom.

På hemvägen bubblade han av alla upplevelser som han varit med om. Jag vill höra ALLT! Han har gått emot så mycket rädslor därborta. Det är fantastiskt att få höra honom berätta. På parkeringen utanför jobbet satt vi länge. Han visade upp alla bilderna på digitalkameran, och jag hade svårt att gå ur bilen.

Så nu är det alltså tänkt att jag ska försöka jobba några timmar, sen hämtar han mig vid tre-tiden ( tur att jag har lite timmar att ta utav!) Sen kan vi umgås heeela eftermiddan och kvällen. Guuu va mysigt!

Det är verkligen honom jag vill ha. Jag känner det så starkt. Oavsett vad som händer så vill jag kämpa för att få det här att fungera. I mitt hjärta bara jublar det!

Tralla la la laaaa......



Kommentarer
Postat av: Micke

Detta är kärlek som den ska vara!!
Underbar läsning!!

Kram!

Postat av: Judith45

Åh, vad härligt. Önskar dig all lycka och massor av kärlek!

2008-01-26 @ 10:13:46
URL: http://judith45.blogspot.com/
Postat av: resanmotljuset

Jag läser och tårar trillar. Så vill jag också ha det. Men njut och gläds för det du har. Jag är också glad för dig- emellan tårarna. kram

2008-01-26 @ 12:50:22
URL: http://resanmotljuset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback