Jag har inte börjat supa!

Ja det var ett tag sedan jag var här och det har sina randiga och rutiga orsaker. Dels så har ni rätt i era kommentarer här på min blogg. Jag har varit ute och kört MYCKET motorcykel den här sommaren. Över 700 mil och än är inte säsongen slut!

Sen har ju jag förrut haft den fina förmånen att jag har kunnat komma hit under arbetstid och skriva ibland. Tyvärr så har jag inte den möjligheten längre... Någon fiffig typ på våran dataavdelning på jobbet tyckte väl att sidan skulle blockeras. Så den pausunderhållningen försvann.

Och när jag sålde huset i väras och flyttade så hade vi inte internet i den nya bostaden. Och jag brydde mig faktiskt inte om att skaffa det heller! Jag sa till barnen att vi väntar till efter sommaren med att skaffa bredbandet. Så nu var det dags!

Så just nu denna lördagsmorgon sitter jag i min säng och skriver för första gången från min nya lägenhet. Bredbandet och modemet kom igår kväll och allt installerades redan i går. Men jag har inte fått datortid förrän nu!

Dessutom så har jag köpt en ny dator, en bärbar HP och en platt-TV på 46 tum som hänger på väggen mitt emot min säng. Jag köpte också trådlöst tangentbord och mus så klart! Så nu kan jag ligga kvar i sängen och bara ta upp mitt tangentbord  och skriva direkt på sovrumsväggen! Fiffigt värre!

Så lita på att jag kommer att skriva oftare framöver! Jag kommer nog att göra om en del på min blogg också vad det lider!

Tack också alla ni som finns kvar! Skönt att se att livet gått vidare också för er. Ska bli kul att läsa ikapp i era bloggar också!

Nä nu tjatar grabben om att få spela WOW på stora platt-TV:n så nu får jag sluta! Men vi ses snart igen! Kraaaaaaam!

Kommentarer
Postat av: Micke

Välkommen tillbaka!! :)

Postat av: Lillamej

Tack vännen!

Skönt att se att allt är väl med dig också! Kram på dej!

2008-08-31 @ 07:05:18
URL: http://jagvilllevanykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback