Hum di dum dum.....La la laaaa

Jaadå...fortsatt KANON-mående! Det var så länge sedan jag har mått så här bra flera dagar, nästan veckor, i sträck!

Jag kan sitta och bara titta ut genom fönstret på hur kanadagässen lever runt i dammen utanför. Solen skiner och vinden rufsar runt de gula löven runt runt över gräsmattan. Så VACKERT!

U ringde nyss. Bland annat så beskrev han i detalj ALLT som han hade inbokat i helgen. Om detta hade varit i våras så hade det orsakat panik i mej. Jag hade nämligen bara hört:
"Ahaaa han VILL inte träffa mej i helgen!"

Idag känns det bara SÅ bra i min mage. Att han har ett EGET liv. Egna intressen. Jag VET att han älskar mej. Om jag bara släpper honom helt fri, lämnar över honom till min Högre Kraft, så kommer allt gott till mig också!

Dessutom blir jag stolt över honom!. Över att han ska ut med ett gäng grabbar och åka MC i Dalarna på lördagen (hoppas att de får sånt här fint väder!). Och på söndagen kommer en Tai Chi mästare och hälsar på (han är med i en Tai Chi förening kan man säga). Intressant man va?

Jag VET nu hur jobbigt det var med Murre, som INTE hade ett eget liv, utan bara satt o väntade på att JAG skulle ringa. Murre projicerade dessutom sitt eget dåliga mående på att det var MITT fel som prioriterade fel i mitt liv ( och inte valde att träffa honom framför mina sponsier t ex).

Själv så blir det MC-teori prov i morgon bitti (JAAAA jag är skitnervös!), lägga golv i mitt rum på lördagen och sedan börjar min Addiktologutbildning på söndagen! Spännande tider!




Kommentarer
Postat av: Alice

Gud vad härligt det låter!
Må det vara länge och jag håller tummarna för dig i morgon förmiddag så att du klarar provet.
Detta trots att jag har sjukt mycket att göra på jobbet, får träna i att jobba med fötterna :)
Lycka till!
Kram

Postat av: Micke

Önskar lycka till i morgon då!! :)

2007-09-13 @ 15:49:47
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: Ankan

En sån underbar känsla och ett sånt flyt! Glad för din skull. KRam

2007-09-13 @ 21:53:02
Postat av: bella

hej,vad cool att det snurar så bra i livet,lycka till i mårgon,en fråga om diktolog utbildning var går du eller har du adress

2009-03-18 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback