KÄRLEK !

Jag känner bara KÄRLEK idag. Till alla mina fina vänner i gemenskapen som bar fram mig igår! Jag är så TACKSAM över att jag har så underbara vänner!

Är jag verkligen värd allt detta? Helt fantastiskt!

Allt gick så himla bra igår, då jag var huvudtalare på det där AA-mötet i den andra staden. Jag var nästan inte nervös ens. Försökte njuta av att få stå där. Tittade på alla människor som satt där. Försökte få kontakt. Berättade historien om mitt liv. Hur det var, vad som hände, och hur det är nu.

Det var mycket mera jag ville ha sagt naturligtvis. Efteråt kom jag på så mycket som jag glömt att nämna, men sånt är livet!

Idag känner jag bara en enorm tacksamhet och ett stort lugn i min mage. Jag är så lycklig och så tacksam för allt jag har fått genom den här gemenskapen inom AA. Det har givit mig ett VÄRDIGT LIV!




Kommentarer
Postat av: Judith45

GRATTIS! Du ÄR värd det!!! :)

Postat av: Micke

Gott att höra!!
kramis

2007-11-16 @ 15:03:03
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: henrietta

Så glad för dig. Kram

2007-11-18 @ 09:12:56
Postat av: Dr S

Vad härligt! Vad stark du är! Jag skulle aldrig våga!

2007-11-22 @ 00:52:46
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback