Usch va less jag blir på mej själv.....

Jag har så mycket hyss för mig. Så fort jag har för lite att göra så börjar min hjärna att fundera ut rackartyg... Det började igår, på jobbet. Hade förstås alldeles för lite att göra och i min korridor är det bara jag som inte har semester denna vecka.

Jag hade planerat att jag skulle städa, sortera papper, blogga, och om jag fick tid så skulle jag börja läsa in MC-teorin. I stället sitter jag hela jäkla dan och spelar
Bubbles!!!  Jag blir tokig på mej själv! Usch! 

Jag var hos tandläkaren i morse. Jag är alltid så rädd för att hon ska säga till mig att jag måste sluta snusa. Jag SKA sluta snusa! Jag skulle slutat igår! Och idag med! Jag köpte faktiskt såndär nikotinfritt snus igår, som jag skulle ha i någon slags övergångsfas. Men eftersom det gick så bra hos tandläkaren (inga hål!), så tar jag förståss upp dosan det första jag gör när jag kommer ut därifrån.....suck.

Smågodis är en annan drog som jag missbrukar i perioder. Men nu var det faktiskt länge sedan jag stoppade fingrarna i halsen för att slippa ångest, och det är jag faktiskt stolt över. Känns som om jag har kommit en bit på väg i alla falll!!

Ja vill ha bättre självdiciplin!!! Det känns inte som om det är jag som bestämmer liksom.... Och det gillar jag inte. Jag vill ha kontroll över vad jag gör för val! Så att jag kan göra medvetna val. Hur kommer jag dit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback