Underbart! - Nu är barnen här!

Ja så klarade jag av min helg så galant i min ensamhet! Jag är väldigt stolt!

Vid fem-tiden kom barnen hem. Underbart med lite fart och fläkt hemma igen! Mr Stoneface hjälpte mig med en lampa i bilen som behövde bytas. Han är så praktisk att ha till hands. Alltid ställer han upp och aldrig klagar han. Det känns bra att jag har kunnat acceptera honom som han är numera.

Tonåringen och jag tog ett parti Yatsy (stavas det så...?), och som vanligt klådde han sin mamma suck... Princessan stoppade jag i badet. Hon såg ut att behöva det! Sen klippte jag av en bra bit av håret. Det var tovigt och knutit som bara den. Mr Stoneface är väldigt praktisk och duktig vad gäller barnen, men det där med att borsta hennes hår, det funkar inte så bra. Efter sedvanlig sagostund har jag nu stoppat henne i säng. Nu ska jag bara ringa min sponsor också, sen är det nattadags. Jobbardag i morgon.

Hur ska jag sammanfatta helgen för min sponsor då? Jag har klarat det bra! Börjar faktiskt fundera på om U verkligen någonsin kan bli en bra partner åt mig. Då får han verkligen ha förändrats utav sitt stegarbete i så fall. Men än vågar jag inte släppa honom ur mina drömmar. Inte riktigt än....Gonatt världen! Tack för att jag får finnas till PRECIS som jag är!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Visst är det härligt när barnen kommer hem igen. Ordningen återställd, liksom. Godnatt och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback