Söndag kväll och blandade känslor....

Alltså mitt mående är okej just nu. Jag har ägnat hela söndagen åt mitt sovrums-projekt. Jag har dessutom hunnit meditera och ätit ordentligt. Inget att klaga på där.

Men men men....sen KUNDE jag ju inte låta bli att bara KIKA in på motesplatsen.se. Jag tänkte bara kolla om mitt konto fortfarande var igång. Det var det. Jag väntade på att färgen skulle torka, och bara såg mej runt på motesplatsen under tiden. Så hittade jag ett bekant ansikte och kunde naturligtvis inte låta bli att skicka ett kort meddelande. Det visade sig vara en kille ifrån min hemmagrupp. Jag vet vem det är. Han har två grabbar och har ungefär lika lång nykterhet som jag. Han kände igen mig också.....

Så det hela slutade med att vi gick på AA-möte, bytte mobilnummer och nu sitter vi och chattar på msn.....suck.

VA FAN HÅLLER JAG PÅ MED??? Shit också. Jag skulle ju hålla mej singel o allt.... Och DET SKA JAG!

Men man kan väl få prata med honom i alla fall va.....? Eller....? Är jag ute på svag is nu igen.....?

I alla fall så är det helt UNDERBART att min lilla prinsessa är hemma igen. Vi får ju kampera ihop nu så länge mitt eget sovrum inte är klart, och det är skönt. Det känns som om det kommer att bli mycket både gos och kel de närmaste dagarna!



NU ÄR DET TVÅ VECKOR UTAN SNUS!!!!!   Jippeeeeeeee!!


Kommentarer
Postat av: Dr S

Klart du kan prata med honom. Börjar det pirra till mellan er så är väl inte det någon katastrof heller? Sånt mår man ju bara bra av.

Postat av: Lillamej

Guuu va jag behövde få höra det där!!! Tack! Jag har chattat med honom halva kvällen och jaa det pirrar...
Kram!

2007-07-23 @ 23:46:12
Postat av: Luna

Håller med Dr S. Chatta på du. Alla relationer behöver ju inte va av ondo, och allt man inleder behöver ju inte heller leda till nåt större. Det är ju det man inte vet som ger både spänning och osäkerhet. Grattis till snusfriheten!

2007-07-24 @ 16:37:09
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback