På väg till dans IGEN!

Jepp nu är det dags igen...Jag KAN inte låta bli liksom.
Ikväll är det Claes Löfgrens som spelar också. Dom är skitbra!

Jag mår SÅ bra när jag är på dans. Det är liksom hemtamt. Och myysigt. Tänk ibland när man råkar på någon riktig goding. En karl som både kan dansa bra, och liksom dansa tight och sensuellt också. Wow! Då vill jag inte att låten ska ta slut.

EA-mötet var bra. Fick ur mig det som jag gick och bar på i alla fall. Mötena fungerar ungefär likadant som att blogga. Jag får ur mig mina känslor, och därmed medvetandegör jag hur jag tänker. När jag blir medveten om hur jag tänker, så får jag också ett val över hur jag vill agera på dessa tankar.
Det blir då inte som förr, bara autopiloten som styr och reaktioner på känslor.

Men efter mötet gick vi iväg 4 stycken för att fika. En stoor Chai latte och kladdkaka med grädde i gott sällskap....Mmmmmm

Vi fortsatte att ventilera våra känslor. De andra tyckte att jag inte alls var kär i U, utan bara besatt. Ungefär som jag tidigare var utav alkohol.
De menade att egentligen har jag inga känslor alls för U, utan jag är besatt av MINA KÄNSLOR för U. Och det har inget med hans person att göra.
Vad gör man åt detta då?
Tjaaa.... Rådena kunde tyvärr sammanfattas i TOTAL AVHÅLLSAMHET! Att sluta på eftervården, sluta samåka osv osv.... ATT ALDRIG MERA TRÄFFA HONOM.
Annars skulle det vara som för en alkoholist att bara dricka lättöl....Dvs omöjligt!

Tjaa jag tog åt mig råden, men jag vet inte......Jag KAN nog inte avhålla mig från U. Ännu iallafall. Jag är så fast liksom.....Fast han är så egofixerad och alla andra dåliga egenskaper så vill jag ha honom ändå.

Nää nu lägger jag undan honom ett tag, FÖR NU SKA JAG UT O DANSA!

                        HEJJSVEJJS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback