Oh Shit! Ett sms från U.....


Oj vilken puls jag får....Av ett jäkla sms. Åh nej... fingrarna slinter på knapparna, fan va nervöst. Ok här är det;

"Hej! Om du vill så kan vi samåka ikv. Ja tänkte åka strax före 6 fr XXXKöping. KRAM"

Jaha....ok... hmmm... Jo jag ska i och för sig på möte ikväll. Men hallå? Samåka? Det känns lite som att dela sovsäck med en främmande man.... Jamenar vi har ju inte ens TALATmed varandra på VECKOR?!

Jag kan bara tänka mig min svettiga ångest av att sitta där två decimeter från honom i en timmes tid i hans bil.... HA ha ha ha...DET hade ju blivit en HÖJDARE nu när jag har slutat snusa! HA HA HA.... Jag kan tänka mig min del av konversationen;

-"Öhhhh....Vaaaah?
-Uschäääkta va saaa rruu?
- Taala inte schåå fort.....

Fniss...nää du gubbe lille, det blir inget samåka av! Som tur är så brukar vi vara ett gäng tjejer som fikar en timme innan mötet, så jag åker dit tidigare. Och laddar upp stöd och kraft så ska nog det här gå bra! Jag skrev bara ett kort svar;
"Hej o tack, men jag kan inte. Vi kvinnor träffas o fikar halv sex, före mötet p onsdagar.
Kram"


Behöver knappt hälsa på honom för det brukar vara mycket folk där. Jag nickar nog bara lite avmätt, nonchalant åt hans håll...


BLÄÄÄÄHHHHHH............Va jag är less på honom. KAN han inte bara försvinna från jordens yta, så vore allting så himla mycket enklare!!!!!




Kommentarer
Postat av: Ankan

Men DET var ju bra att du inte föll i fällan och satte dig i bilen med honom. Undrar vad syftet med det SMS:et var?
Bra gjort! Hoppas du står ut med ditt nikotinfria liv so far! KRam

2007-07-11 @ 23:55:22
Postat av: Lillamej

Tack ankan!
Det som är SÅ läskigt är just att jag aldrig vet VAD han vill!
Och vad anbelangar nikotinet, så är jag envis denna gång. Känns bättre idag faktiskt!
Jepp! Det här ska gå bra!
Kram!

2007-07-12 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback