Nya Tider!!!

Idag, onsdag blir en speciell dag! Jag bestämde mig på kvinnomötet i går kväll. Jag ska åter bli chef i mitt liv!. Jag har bestämt mig för att sluta snusa och sluta med svart té.

Varför då? Varför hålla på och tortera mig själv så här?

Joo så här är det! Jag vill kunna känna att det jag väljer att göra i mitt liv, är MINA VAL. Det vill säga inte för att jag är beroende av än det ena än det andra, utan för att jag VALT att göra något!

Allt som jag kan bli beroende av, inklusive U, ska jag inte involvera i mitt liv. Alls. Men jag har en del bitar kvar, tex smågodis, Bubbles....

Hur känns det då? Joo just nu är min skalle ganska fylld med bomull. Innan nikotinet går ur kroppen så brukar jag vara ganska korkad i 2-3 dagar. Men vad gör det!  Inte mycket att göra här på jobbet ändå mer än att spela Bubbles.... (Jaaa jag vet att det också är ett beroende....men Bubbles ska också bort!  ;-)

Så det blir inga djuplodande analyser ett par dagar framåt. Jag kommer att hänga på
Sluta Snusa. Där kan jag  få och ge råd till alla som lider av nikotinabstinens!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback