Jag bara älskar att dansa!!!

Yippeeee! Vad kul det var i går kväll! Jag och en kompis som jag träffade på dansen i fredags, åkte ner till Stockholm för att dansa i Hågelby parken. Med mina nya dansskor o allt!

Det var liksom utomhus, under ett jättelikt vitt cirkustält. Men det var bara ett tak, så det var öppet runt omkring. Det var så vacker natur, och så bra musik, och så dansanta KILLAR! Wow! Jag var alldeles hög, på må-bra-hormoner under hela hemvägen!

Den här kompisen som jag träffade på dansen i fredags, ja han nämnde att han skulle till Hågelby. Och då frågade jag om jag kunde hänga med (jag har hört att det ska vara så bra dans där). Så vi samåkte från min stad. Och det var bra, för efter alla bilresor till möten så har jag inte RÅD med mer soppakostnader.

Han var trevlig, men jag var väldigt tydlig med att jag inte var intresserad av någonting annat än vänskap. Jag sa att jag var nykter alkoholist och nykter sedan snart 2 år. Vi hade väldigt bra diskussioner i bilen, så det blir nog mer samåkning med honom till fler danser!

Eftervården i går var också mycket bra! Vi hade en "sommarvikarie" där igår som var specialicerad på mental träning. Han är även yoga- och meditationslärare och föreläser mycket för olika företag. Otroligt intressant! Han kommer även nästa vecka!

Jag hann knappt inte prata alls med U på eftervården. Jag hade åkt motorcykel dit på småvägar och kom 10 minuter sent. Sedan var det bråttom därifrån också, eftersom jag skulle samåka ner till Hågelbyparken och hade en tid att passa.

Men jag hann säga att det kanske inte blir någon mat/fika/samåkning nästa onsdag eftersom jag har prinsessan hos mig nästa vecka. Han svarade konstigt nog att "vi kan väl skippa det där med mat och bara samåka", med det var ju inte DET jag sa??? Jag fick säga om igen att jag kanske inte kan åka ALLS om inte jag får barnvakt.

Så jag tror att han kanske också hade fått kalla fötter angående det där med mat/fika.... ELLER så är han så medberoende så att han sa så, för att han trodde att JAG inte ville äta/fika, och för att underlätta för mig att slippa...?
Fy FAN vad det är svårt med ÄRLIGHET med vad man tycker / tänker!!!! Vi är båda två så SJUKA i våra beteenden, och mer vana att vara i andras känslor, än att ta ansvar för våra egna. Så vi förstår till sist inte vad som är EGNA känslor och vad som är ANDRAS. Oj oj oj.... Det kommer att bli en mycket tuff resa OM det ska bli vi två en dag...



FORTFARANDE SNUS-FRI !!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Dr S

Må-bra-hormoner och fortfarande snusfri :-)
Härligt att höra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback