HAHA - Jag såg skräckfilmen ENSAM!

Fniss... I går på hemvägen från mötet, så spelade de den där låten, Jag ljuger så bra, med Linda Bengtzing. Jag lyssnade på texten och fastnade för att hon sjöng om att hon såg den där skräckis-filmen själv och kunde sova ensam ändå...osv...

Då kom jag på att jag faktiskt hade köpt en skräckis, The Ring, som jag hade sparat i bokhyllan för att jag ville se den tillsammans med U. Men så i morse så tänkte jag att jag skulle se den NU, IDAG, ALLDELES SJÄLV! Jag tänker banne mig inte sitta här och vänta på att han kommer tillbaka!

I alla fall så är jag glad att jag såg den på morgonen och inte på kvällen...Huuaaaa! Sen stack jag ut och sprang i skogen ( i ösregn) Tänk vad det luktar gott i skogen när det regnar!
Nä, nu ska jag hoppa i ett hett bad, och läsa klart slutet på boken; "Kvinnor som älskar för mycket". Kanske står det i slutet vad det är jag behöver göra med mitt liv?
Kram allihop!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hej! Jag har också läst den boken. Vad modig du är som kollar skräckfilm :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback