Fredag - Om att inte känna efter....

Idag har prinsessan och jag varit hela dagen i Furuvik. Vi åkte tillsammans med Fröken Yoga och hennes son, som är jämngammal med min prinsessa.

Fröken Yoga är också nykter alkoholist och singel. Jag var SÅ tacksam att hon ringde och frågade om vi skulle åka med. Jag kan bara TÄNKA MEJ hur jobbigt det hade varit att sitta hemma och grubbla en dag som denna, efter vad som hände igår. Jag hade blivit TOKIG!

Djurparken på Furuvik hann vi inte ens kika på trots att vi var där hela dagen. Vi var enbart intresserade av tivolit och alla åk-attraktioner! Vi hade åkband alla fyra, så vi kunde verkligen koncentrera oss på att ÅKA! Min favorit blev till sist den flygande mattan. Jag tror att det blev totalt 8 åk på den.... Helt Crazy va kul det är!!!! Och framförallt!! Jag hann inte ens TÄNKA på U!!!

När vi kom hem, så badade vi, prinsessan och jag. Hon sa att det var Såååå länge sedan. Så jag tänkte att; Tjaa varför inte?
Vi tände levande ljus i badrummet. Tog med läsk och en låda chokladpraliner.
Hon skrubbade min rygg och jag tvättade hennes hår.
Så här närvarande med henne var det länge sedan jag har kunnat vara. Det var underbart. Hon är ett så vackert och intelligent barn!

Nu ligger prinsessan o snusar. Och jag sitter här och försöker våga känna efter.

En stor del av mig vill att han ska ringa eller höra av sig.  Visa att han BRYR SIG, för en gångs skull....

En liten del av mig är så himla rädd för att släppa taget om honom. Som om han skulle försvinna om jag släpper. Men det GÖR han ju inte. Jag VILL ju verkligen inte ha honom, om han inte snart börjar visa att han bryr sig. Så då är det ju egentligen bättre att han INTE hör av sig, så att jag kan göra slut på alltihop!!!

Sen tänker jag mycket på att jag ska på dans på lördag kväll. Och att U kommer vara där. Även min nya danskompis kommer att vara där. Han ringde idag. Jag hoppas att inte HAN också börjar trassla sig in i mitt privatliv för då pallar jag snart inte med....

På söndag skulle ju jag och Murre träffas. Vilken jävla soppa mitt liv är.....Suck

Nä nu orkar jag inte tänka mer...Jag går o lägger mig. Kanske känns det bättre i morgon....

Men vet ni vad???? FORTFARANDE SNUSFRI!!!

Kommentarer
Postat av: Dr S

Läser ifatt här och det är riktigt spännande :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback