Dags för onsdagsmöte....

Och det är läskigt, för jag vet inte om U kommer att vara där.

Jag har försökt och försökt att få fler att vilja samåka med mig dit. För det är rätt långt bort och det kostar mycket soppapengar för mig. Och igår på kvinnomötet så var det 4 stycken som visade intresse för att åka.
Då lovade jag mig själv att om NÅN vill samåka så åker jag från min hemstad i vanlig tid. Om INGEN alls vill samåka, så skulle jag "få" sms:ssa till U och fråga om samåkning.

Han skickade ett sådant sms förra veckan, så det måste ju va ok att fråga va?

Eller håller jag på o dribblar och förhandlar med mig själv nu igen???

I alla fall så var det INGEN av de där tjejerna som slutligen kunde, så jag skickade dessa rader till U:
"Samåkning ikväll?Kram"

Men jag har inte fått något svar,och jag måste åka nu om jag ska hinna....Fan också.Men jag ska INTE låta detta påverka mitt i övrigt glada och kärleksfulla humör! Så det så!

Återkommer inatt med mera info......



Kommentarer
Postat av: Ankan

Hmm jag gillar inte att ge råd (har börjat lära mig det) men VILL du verkligen samåka i en bil med U? Mår du verkligen BRA av det?
Om svaret är ja på båda, så är det klart att du ska fråga honom. Annars kommer det en ny vecka igen med nya beslut att fatta. Kram

Postat av: Lillamej

Hmm...Jag är nog tyvärr såpass sjuk, att jag inte riktigt VET mitt eget bästa...men JA jag älskar honom fortfarande. Och just nu vill jag sitta i samma bil (hatet är borta nu).
Kram!

2007-07-19 @ 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback