Samtal med U...

U ringde i morse. Enbart för att jag hade ringt honom igår kväll. Så känns det i alla fall...Att han BARA ringer då han har något att utföra, information som ska spridas osv osv... Inte för att han VILL tala med mig iaf...

Jag ville ju tala med honom om den 2/9, då han ville hitta på o göra någonting tillsammans med mig som var hemligt. För att fira min 2 års nykterhets dag.

Jag sa;
"Jag måste få veta om det är någonting vi ska göra den 2/9, som kan få mig att känna mig oärlig i den relation som jag dejtar med just nu"
Han sa efteråt att det hade gjort ont i honom när jag sa att jag dejtade (som om han inte redan visste det!).

Men det gjorde ont i mig när han sa;
"Om jag dejtade någon så skulle jag nog inte ens VILJA göra något sånt här med någon annan"

Så hur seriös är jag då?.....Shit den tog!

I alla fall så blev det en del skrikande på telefonen (mest var det väl jag som skrek som vanligt). Så frågade jag NÄR han hade tänkt bli ärlig med sina känslor, eller om han hade tänkt fortsätta sitta ensam i sitt hus och säga att han bryr sig, och fortsätta med att aldrig höra av sig.
"Jag VET inte att du bryr dig förrän den informationen når MEJ!" Sa jag.

"Jamen jag är rädd att jag stör dej, eller att du inte VILL att jag ska ringa..." Säger han då.
Då skrek jag:
"KAN jag få ta ansvar för MINA känslor själv TACK!!!

Fan va less jag är på att han går in o tar ansvar för vad JAG ska tänka o tycka! SKIT OCKSÅ!

"Jaa ge fan i att höra av dej då! Stoppa ner huvet i en säck och dra åt ordentligt. Sen kan du sitta där o säga att du bryr dej! Jag mår bra nu och tänker INTE sitta o vänta på dej. Jag tänker fortsätta mitt liv, så du vet det!"
Sa jag avslutningsvis.

Sååå skönt att få säga det som tryckt mitt hjärta så länge! Vi lyckades på något sätt avsluta samtalet i en någorlunda vänskaplig ton. Jag skulle höra av mig när jag visste hur jag ville göra den 2/9 ( Han sa att Måns Zelmerlöv spelar i Sala, han VET att jag gillar honom....suck). Men HAN får fanimej också höra av sig om det ska bli något över huvud taget.

Summering... Shit också....Men det blir plus på U. För det här med Måns Zelmerlöv som han VET att jag gillar. Det va gott av honom att tänka på det... Ja just nu vet jag varken ut eller in.....Karlar suck....



Kommentarer
Postat av: Ankan

Modigt att du skriver. Jag blir så trött när jag läser. FÖR JAG KÄNNER IGEN MIG SJÄLV!!! Så jag förstår dig verkligen! För oj, vad jag funderar på vad Exet tänker, varför han gör eller inte gör, varför han säger eller inte säger. Jag lever nog i värsta "Sagan om ringen" (alltså fantasivärld) emellanåt. Åh, vännen vad vi kämpar du och jag. Det får vi allt fortsätta med. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback