Jaha...Nu e U här o läser.....

Kommer det att påverka vad/hur jag skriver här på min blogg? Jag hoppas verkligen inte det. Jag ska FÖRSÖKA att inte låta mig påverkas iaf.

En del av mig har ju velat hela tiden att han skulle intressera sig för mig åtminstone såpass mycket att han skulle läsa om min förtvivlan. Men inte var han intresserad inte.... Inte då.

Men nu är han alltså här. Kan det bero på att jag dejtar en annan och att han inte kan vara lika självsäker på mina känslor för honom längre.....?

Eller är han nyfiken på vad Murre och jag har gjort?

Inga kommentarer har han lämnat. Inga spår alls. Synd.

Så hur vet jag att han har varit här då?
Jag fick ett mail om att han hade läst på min blogg i går kväll. Han skrev att han gråtit floder när han läst i bloggen och förstått hur illa han hade gjort mig.
Han erkänner allt.

Jag känner bara en tomhet inombords. Jag tror att jag har svårt att förstå hans ko-vändning och att jag nu bara ska förlåta. En del av mitt ego vill hämnas. Och göra honom lika illa som han har gjort mig.
Men jag vill inte vara sådan, så jag trycker ner de känslorna.

Jag måste i vilket fall få tid på mig så jag kan fundera. Andas och känna efter, vad det är JAG vill.

Vad är bra för MIG? Jag tänker på den där grabbens
delning i Vaxholm, om hans bekräftelsetorsk. Jag tänker på att jag riskerar att bli behandlad så här om och om igen. Precis som en misshandlad kvinna som kryper tillbaka till förövaren som lovat och lovar dyrt o heligt att det aldrig mer ska hända....

Jag litar på det min sponsor säger. Att svaret kommer att komma till mig i sinom tid. Jag har inte bråttom.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Shit! Hjälp! Dilemma! Klokt att du tar ett steg tillbaka och inväntar dina egna känslor och ditt eget beslut. Stor och empatisk kram

Postat av: Lillamej

TACK VÄNNEN!

2007-08-13 @ 22:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback