Bloggabstinens

Nu ska jag iväg några dagar. Ledningsgruppen har konferens, och de påstår att jag hör till ledningsgruppen...suck. Jag har försökt klara mej undan de här konferenserna och hittills lyckats (min chef vet om min alkoholism och har låtit mej slippa). Men nu är det alltså dags!

Men jag kommer att sakna min blogg. Bloggabstinens. Jag kommer också att sakna era bloggar. Jag har blivit så van att följa era liv, så det känns som om ni har blivit mina osynliga vänner (såna som jag hade när jag var liten).

Men men...Jag kommer tillbaka på fredag och då SKA jag på dans! (Och skriva/läsa blogg!) Det var ju flera veckor sedan jag dansade sist, och jag vill verkligen prioritera sådant som JAG tycker är kul.

Sist jag talade med U i telefon så skulle han också åka på dans på fredag. Men han sa att det var enbart för att det var så länge sedan och att det inte fanns dans någon annanstans som han visste om osv osv...(dvs inte för att JAG kommer att vara där...;-)

Ja ja ja det blir nog bra med det! Jag släpper taget om det hela så kommer min Högre Kraft att lösa ALLT!

ps) Sist jag talade med tonårssonen så berättade han att Mr Stoneface också var inne o läste på min blogg. Kul! Om du läser det här, så kan du väl lämna en kommentar i alla fall va?   ds)

MEGAKRAMAR PÅ ER ALLA!





Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, konferenser är ju ingen hit, speciellt när folk envisas med att dricka hela tiden.
Nä, men det blir väl att härda ut antar jag!!
ha de gott och kram på diG

Postat av: Ankan

Hoppas att du har det trevligt på konferensen och att det funkar utan konstigheter. Håller tummarna!
Kram och extra tack för din kommentar i min blogg idag.

2007-08-22 @ 21:15:31
URL: http://ettbultandehjarta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback