Black Jacks e de drag i!

Ja det var himla KUL att komma ut på dansgolvet igen! Detta trots mitt egentligen dåliga samvete för att jag borde ha umgåtts med Murre en sån här kväll, och inte dragit iväg på dans. Jag har inte träffat Murre på hela veckan....Men det är ju flera veckor sedan sist jag var på dans också....suck

Det är som en inre strid mellan vad jag har LUST att göra och vad jag BORDE göra...

Det här stärker mig i mitt långsamt växande beslut att jag inte ska ha någon relation alls. Jag har helt enkelt inte tid! Det är för mycket annat som jag tycker är viktigare just nu.

Jag borde renovera klart mitt sovrum någon gång, stapla klart veden som ligger över hela garageuppfarten, läsa MC-teori, måla sydväggen på mitt hus, ha mer tid för sponsier osv osv... Snart börjar ju dessutom min utbildning!

Men visst var det pluspoäng för U igår på dansen! Helt solklart! Han e så go att dansa med, och  vi dansar så himla bra ihop. Nuförtiden så kan vi nästan alltid prata också utan att det går tävling, jämförelse och konkurrens med i diskussionerna. Men visst klackar det till i mig när han nämner danser som han ska åka på själv /saker som han ska göra, utan mig. Men det är ju helt MITT problem! Jag MÅSTE lita på att han FRÅGAR om han vill göra något med mig, annars tänker jag lita helt på att han inte vill ha mej med.

Läget med Murre är lite inflamerat just nu....Minst sagt. De telefonsamtal vi har haft den här veckan visar ganska tydligt att han går igenom ungefär det jag gick igenom med U i vintras.
Han vill så klart ses mer. Och han blir svartsjuk och krävande. Mår dåligt säger han. Men han är klok nog iaf att veta att det hör till hans brist på tillfrisknande just nu. Han är inte i balans.

Han låter lite bitter och sarkastisk. För att jag inte har tid att träffa honom förrän idag, lördag. Han säger att han är rädd för att hans besatthet ska skrämma bort mig. Jag har tänkt på det.... Men det är INTE hans besatthet som skrämmer mig. Inte alls, för den har jag själv gått igenom så jag vet hur det är.

Utan det är de förväntningar som jag tror att han har på mig som stör mej. Jag KAN inte ge honom mer tid i en relation just nu. Nästan allt annat i livet känns viktigare faktiskt.

Ja vi får se vad som händer när vi träffas ikväll Murre o jag.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback