Å mera ved o ved o ved....Och U

Jag börjar bli less nu.... På all ved. Det ligger nu en jättehög på min garageuppfart. Och all denna ved ska staplas bakom garaget. Pust.... Lika bra att sätta igång.....

Jag har gjort en markering mot U. Vi har ju samtalat en del på telefon, eftersom han ringer till mig numera. Han säger att han älskar mej och vill träffas (bl. annat den 2/9 för att fira min 2-års nykterhetsdag).
Men nu sa jag ifrån! Jag sa att jag faktiskt vill ge Murre en ärlig chans, och jag kan inte göra det och samtidigt hålla på o träffa U vid sidan om hela tiden.

Jag tror att han blev ledsen. För idag sa han:
"Hälsa Murre att han tar bättre hand om dig än vad jag gjorde"....

Typiskt U. Så teatraliskt. Som om vi aldrig skulle ses mer. Men jag blir ändå då rörd och påverkad av hans tårar. Han är ju så fin. Han HAR blivit bättre i sina beteenden. I söndags under vedkörningen var han verkligen en underbar gentleman. Så där rolig och avspänd och kul att umgås med. Rar mot prinsessan, gullig mot mig.

Men jag behöver verkligen den här tiden.OM han verkligen älskar mig så kommer han att finnas kvar. 




Kommentarer
Postat av: Ankan

Ser man på! En liten gränssättning. För att inte känna dig pressad! Bravo. Oavsett om du kan upprätthålla gränsen så är det bra att du gjort det. Glad för din skull. Du behöver utrymme att leva och tänka. Du behöver få bestämma vad du vill ägna tid åt, vem du vill ringa till och prata med. Inte behöver väl du bli uppringd hela tiden (även om det är smickrande). Eller? Kram

Postat av: Lillamej

Tack Ankan!
Ja det var inte mycket till gränssättning MEN det är en början! Och faktiskt min allra första signal från min egen magkänsla att jag borde göra något!!! Jag har inte råd att låta dessa relationer störa min sinnesro / livsutrymme alltför mycket.
Kram!

2007-08-21 @ 07:31:43
Postat av: Dr S

Du vet vad du vill och även om U gör dig lite osäker så styr du ditt eget liv nu. Underbart.

2007-08-21 @ 11:06:26
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback